
Agent vanzari distributie - scule si unelte (zona Transilvania)
- Alba Iulia, Alba
- Permanent
- Full-time
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.CerinteExperienta in domeniu
Permis auto
ResponsabilitateResponsabilitatiAgent vanzari distributie - scule si unelte (zona Transilvania)Atributiia.) Culege informatii despre clienitii parteneri, despre nevoile lor, prin intilnire directa, la magazine, in vederea alcatuirii cat mai corecte a ofertei de produse.b) Transmite informatiile culese cu privire la piata si la nevoile clientilor catre managerii de produs.
c) Se asigura de stocul minim agreat pe produs, in caz contrar solicita necesarul de stoc catre directorii de produs sau directorul de vanzari .
d) Emite, daca este cazul cererea-avizul de vinzare catre client.
e) In functie de plafonul de lucru si conditiile contractuale cu clientul daca exista, se asigura de incasarea cash, incasarea la livrare sau incasarea la termen conform conditiilor de livrare stabilite;
f) Colaboreaza cu departamentul contabil in vederea urmaririi incasarilor clientilor;
g) Ajuta la corectitudinea documentelor emise/primite, facturi, avize de expeditie, bonuri fiscale, chitante. Numerele facturilor emise sa fie in ordine cronologica, iar valoarea fizica de pe document sa fie inregistrata corect.
h) Raspunde si executa procedurilor firmei.
i) Raspunde de operatiunile directe pe care le efectueaza.Fluxul de documenteemise: Cerere client-aviz client- factura de vinzare catre client- chitanta client (unde este cazul) -op/cec billet la ordin.
primite: Avize de expeditie, receptia marfii, factura de receptie.Proceduri generaleVerifica cantitativ si calitativ produsele receptionate, in conformitate cu documentele justificative care le insotesc ;
Tine evidenta permanenta a stocurilor si ia parte la efectuarea inventarierii acestora ori de cate ori aceasta operatiune este necesara ;
Ofera clientilor informatiile legate de caracteristicile tehnice si de pret ale produselor comercializate de catre firma, atat verbal cat si prin intocmirea si trimiterea de documente scrise ;
Asigura desfasurarea activitatii in conformitate cu normele de protectie a muncii si cele de PSI
Asigura curatenia la locul de munca precum si buna functionare a tuturor dispozitivelor cu care este dotat punctul de lucru
Participa la orice activitate necesara bunei functionari a firmei atat in interiorul cat si in afara punctului de lucru.LIMITE DE COMPETENTASemneaza toate documentele pe care le intocmeste;
Nu angajeaza firma in relatii cu alte societati, fara acordul prealabil al conducatorului direct;
Informeaza seful direct in legatura cu orice schimbare intervenita in activitatea punctului de lucru;
Nu admite persoanelor neautorizate accesul la documentele firmei si nu elibereaza acte fara aprobarea sefului direct.
Hipo.ro