Accountant
LeoHR
- Curtea de Argeș, Argeș
- Permanent
- Full-time
● Ai o experienta de minim 2 ani in contabilitate;
● Cunosti bine principiile contabile, legislatia fiscala si procesele operationale;
● Detii cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
● Stii sa lucrezi cu Excel-ul - nivel mediu;
● SAP sau orice sistem ERP - nivel mediu;
● Esti o persoana organizata;
● Ai o buna capacitate de analiza si sinteza;
● Te adaptezi cu usurinta la situatiile noi, ai o atitudine proactiva si iti place sa gasesti solutii. Responsabilitati● Participarea in procesul de inchidere lunara prin realizarea propunerilor de accruals pentru facturile nesosite, aferente bunurilor receptionate si serviciilor prestate;
● Pregatirea/extragerea din ERP a informatiilor necesare pentru pregatirea situatiilor financiare semestriale/anuale;
● Pregatirea/extragerea din ERP a informatiilor necesare pentru realizarea, impreuna cu expertul fiscal, a dosarului preturilor de transfer;
● Pregatirea informatiilor/documentelor solicitate de auditorul financiar pentru auditul interimar si cel de final de an;
● Implicare in coordonarea procesului de inventariere a stocurilor si coordonarea inventarierii mijloacelor fixe;
● Verificarea acuratetii inregistrarilor contabile realizate de partenerii de la Financial
● Shared Service Center si oferirea de suport pentru intelegerea si postarea corecta a spetelor dificele/noi;
● Pregatirea/extragerea din ERP a informatiilor necesare pentru realizarea declaratiilor fiscale lunare.
Hipo.ro