Specialist Achizitii
Sales Consulting
- Cluj-Napoca, Cluj
- Permanent
- Full-time
- Comunicarea și întreținerea relațiilor cu furnizorii, gestionând interacțiunile și rezolvând problemele care pot apărea.
- Monitorizarea și actualizarea stocurilor de materiale și echipamente pentru a asigura disponibilitatea continuă.
- Plasarea comenzilor și urmărirea procesului de livrare pentru a asigura respectarea termenelor stabilite.
- Colaborarea cu departamentele interne pentru a identifica și satisface cerințele de achiziții.
- Gestionarea procesului de aprovizionare, inclusiv planificarea și monitorizarea stocurilor de materiale și echipamente.
- Studii superioare tehnice absolvite
- Experiență anterioară în domeniul achizițiilor/ofertare sau domeniu tehnic similar cu profilul companiei.
- Abilități excelente de comunicare.
- Cunoștințe solide de operare a computerului, inclusiv MS Office.
- Atitudine proactivă și orientată către rezultate.
- Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu diverse părți interesate.