Economist in economie generala - Contabilitate Furnizori
Saint-Gobain
- Călărași
- Permanent
- Full-time
- verificarea documentelor suport cu asigurarea respectării procedurilor și legislației în vigoare;
- înregistrarea diverselor operațiuni legate de contabilitate furnizori;
- întocmirea și înregistrarea diverselor documente contabile și alocarea cheltuielilor pe centre de cost/buget/comenzi etc.;
- verificarea și urmărirea rulajelor și soldurilor lunare din balanța contabilă la nivel de proces furnizori/angajați;
- pregătirea fișierelor pentru verificarea operațiunilor care intră sub incidența diverselor impozite specifice proces furnizori și a listelor de plăți;
- pregătirea reconcilierilor lunare (analiză și confirmări de sold cu furnizori/angajați) și efectuarea de diferite raportări statistice;
- participarea la procesul de audit conform cerințelor Grupului și legislației în vigoare;
- asigurarea suportului contabil pentru colegi și celelalte departamente din firmă și pentru partenerii cu care aceasta are relații contractuale;
- interfaţă de comunicare cu celelalte departamente SG referitoare la problemele contabile și fiscale intervenite la analiza documentelor prin consultare cu echipa de GL-Taxe;
- participarea la operațiuni legate de reconciliere, arhivare și închidere de lună;
- participarea la implementarea/menținerea/îmbunătăţirea controalelor și a procedurilor interne;
- participarea la diferite proiecte de transformare digitală în cadrul proceselor SSC Finance România.
- studii superioare economice/finanțe-bănci cu înclinare pronunțată spre lumea aplicațiilor - software;
- experienţa de 1-3 ani în cunoaştere legislaţiei contabil-fiscale constituie avantaj;
- limba engleză la nivel mediu constituie avantaj.
- abilităţi de lucru cu sisteme contabile și în mediul de lucru digital;
- proactivitate, încredere în sine, mentalitate de creștere și dezvoltare;
- orientare spre rezolvarea problemelor, curiozitate, organizare, puternice abilități analitice de corelare a datelor și de a lucra cu termene limita;
- deschidere la nou și la noi provocări specifice domeniului și la continua schimbare a mediului fiscal;
- abilitatea de a lucra atât independent cât și în echipă;
- bună stăpânire a instrumentelor Office 365 (Excel, PowerPoint, Outlook, dar și MS Teams și suita de instrumente specifice colaborării online).
- Răspuns pe email sau telefon în cel mult o săptămână de la data candidaturii.
- Interviu cu recrutorul din Resurse Umane și/sau managerul operațional, pe Teams sau față în față.
- Al doilea interviu, dacă este cazul.
- Răspuns candidatură recrutare după finalizarea procesului de selecție.