Reprezentant vanzari echipamente frigotehnice

ABC Human Capital

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 13 zile
  • Aplică ușor
Locatie: Bucuresti Scopul postului:
  • Titularul postului are rolul de a participa la vanzarea produselor din portofoliul companiei, realizarea de oferte, incheierea de contracte, in conformitate cu politica companiei, participarea la activitatile de marketing.
ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:
  • prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
  • întocmirea şi remiterea ofertelor, întocmirea documentelor fiscale, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora;
  • participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora conform politicii comerciale a firmei
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
  • intocmeste ofertele de vanzare si contyacteaza clientii in vederea dezvoltarii potofoliului .
  • stabileşte şi participă la discutiile / întâlnirile cu clienţii in vederea vanzarii de produse si echipamente
  • întocmeşte documentele comerciale ( doar uneori ) necesare cum ar fi: oferta, contract, factura proforma, factura fiscal, etc.
  • ofera telefonic asistenta clientilor si informatii
  • atunci unde este cazul transmite problemele catre departamentele implicate
  • daca este cazul realizeaza activitati specifice de logistica
  • daca este cazul participa si la alte activităţi specifice departamentului, conform insarcinarilor incredintate de catre Şeful Departamentului
RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI: Legat de activităţile specifice, răspunde de:
  • răspunde pentru buna desfăşurare a activitătilor de contactare, prezentare, promovare şi vânzare a produselor
  • este responsabil de întocmirea documentelor specifice activitătii sale zilnice si de indeplinirea altor sarcini incredintate de sefii ierarhici superiori in legatura cu atributiile postului
  • raspunde de respectarea temenelor de execuţie şi a cerinţelor de service pentru sarcinile primite
  • răspundede atingerea obiectivelor stabilite.
  • Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
AUTORITATEA POSTULUI:
  • participă la implementarea strategiei de vânzare;
  • asistă Şeful Departamentului la întâlniri şi negocieri;
  • urmăreşte derularea şi finalizarea contractelor.
CUNOŞTINŢE NECESARE:
  • Cunoştinţe privind realizarea ofertelor
  • Cunoştinţe privind tehnici de negociere
  • Cunoştinţe privind intretinerea relatiilor cu clientii
  • Microsoft Office, diferite aplicatii „mail client”
APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
  • Aptitudine generală de învăţare
  • Aptitudini de comunicare
  • Aptitudini de calcul
  • Aptitudinea de a lucra cu documente
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
  • Abilităţi de negociere
CERINŢE PENTRU EXERCITARE:
  • Spirit organizatoric
  • Capacitate de a lucra cu oamenii; rezistenţă mare la stres
  • Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
  • Onestitate şi confidenţialitate
  • Profesionalism
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: abilitati de comunicare, gândire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea şi dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, încredere în sine, fluenţă verbală. CONDITII DE MUNCA: Munca este in impartita intre birou si clienti/deplasari, program normal de lucru este de 8h/zi FACILITATI : telefon mobil, laptop, masina CV-urile pot fi trimise pe adresa: recrutare2@abchumancapital.ro

Revista Cariere

Job-uri similare

  • Reprezentant Vanzari

    Buencia

    • București
    Reprezentant Vanzari – Insula Buencia AFI Mall Candidatul Ideal Amabil, cu atitudine pozitivă și orientat spre client Comunicare clară și convingătoare Responsabil, punctual …
    • Acum 1 zi