Functionar economic si comercial - Pantelimon

ABC Human Capital

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 13 zile
  • Aplică ușor
Locatie: Pantelimon Orar: Full time on site Cerintele postului:
  • Studii superioare: diplomă de licență în domenii relevante: economie, administrativ, drept sau alte domenii corespunzătoare;
  • Foarte bune abilități de comunicare verbală și scrisă;
  • Cunoasterea limbii enleze, minim la nivel conversational;
  • Abilitati de relationare, persoana analitica si dornica de a cunoaste;
  • Atitudine proactivă, capacitatea de a lua inițiativa;
  • Experienta anterioara nu este obligatorie dar poate prezenta un avantaj;
  • Flexibilitate și adaptabilitate în fața schimbărilor și provocărilor întâmpinate în activitatea zilnică;
  • Integritate și confidențialitate în gestionarea informațiilor sensibile.
Competente tehnnice :
  • Cunoștințe solide de operare PC, Cunostinta unui soft ERP constituie avantaj;
  • Abilități de cercetare și analiză a informațiilor, esențiale pentru realizarea rapoartelor și notelor de informare.
Responsabilitatile postului:
  • Pastreaza relatia cu clientii si asigura buna colaborare cu acestia ;
  • Asigura suportul administrativ pentru superiori și membrii echipei.
  • Respectă regulile de comunicare cu clienţii şi colegii;
  • Asigura fluxul de documente si ocazional, relatia cu unele institutii ale statului;
  • Participa la procedura de inchidere contabila;
  • Emite documente contabile si logistice necesare activitatii societatii;
  • Genereaza si proceseaza diverse rapoarte necesare activitatii societatii;
  • Gestioneaza și prioritizeaza sarcinile primite;
  • Execută sarcinile de muncă primite de la administratorul societăţii, în limita competenţelor;
  • Elaboreaza proceduri și politici interne pentru eficientizarea activităților.
  • Isi îmbunătăţeşte continuu nivelul de pregătire profesională;
  • Respectă procedurile şi instrucţiunile de lucru.
  • Raspunde pentru exactitatea si realitatea actelor intocmite precum si pentru disciplina in munca, pentru folosirea integrala si eficienta a timpului de lucru;
  • Raspunde conform legii pentru secretul si securitatea documentelor pe care le gestioneaza si arhiveaza;
  • Colaboreaza cu: toate structurile organizatorice din cadrul societatii.
CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: recrutare2@abchumancapital.ro

Revista Cariere

Job-uri similare

  • Asistent manager, Functionar administratirv

    • București
    • 3.500-5.000 Lei pe lună
    angajeaza grup de firme cu specific de creditare si consultanta financiar-contabila si de management cu punctul de lucru in zona Stefan cel Mare Cerinte: - cunostinte obligatorii …
    • Acum 12 ore
  • Functionar Administrativ

    Anadolu Automobil

    • București
    Informatii generale: Domeniu de activitate: SERVICE AUTO Tip norma: cu normă întreagă Tip contract: cu durată nedeterminată Modalitate selectie: Scrisoare CV Disponibil p…
    • Acum 9 zile
  • Functionar introducere date

    Working4U Exclusive

    • București
    • 3.800 Lei pe lună
    Pentru clientul nostru, casa de expeditii ce ofera servicii din intregul lant logistic, suntem in cautare de noi colegi cu experienta pentru pozitia de Operator Introducere Date in…
    • Acum 1 lună