PR & Communications Manager - hybrid, Bucharest
Antal International
- București
- Permanent
- Full-time
- Definește un plan de acțiune (definire problemă, stabilire resurse necesare, pași următori) pentru proiectele gestionate
- Generează strategia de PR și marcom pentru clienții pe care îi deservește, integrând date de cercetare ce ţin de industrie/ brand / consumatori
- Gestionează un portofoliu de clienți, fiind responsabil de menținerea și dezvoltarea relației cu aceștia, generând inițiative pe clienții activi
- Se asigură de calitatea documentelor pe care le realizează (comunicate de presă, prezentări, rapoarte etc).
- Coordonează sesiunile de brainstorming pentru proiectele de care este responsabil
- Responsabil de monitorizarea și evoluția proiectelor, asigurând atingerea obiectivelor propuse
- Dezvoltă un network de jurnaliști (publicații - canale media core) cu rol semnificativ pentru clienții pe care îi deservește
- Este responsabil de crearea bugetului și de analiza de resurse vs. venituri pentru toate proiectele pe care le coordonează, monitorizând situația financiară pentru fiecare dintre acestea
- Urmărește situația financiară pe clientul pe care lucrează (contracte, facturi trimise către client, facturi furnizori, deconturi, back up financiar etc)
- Realizează o cercetare privind situația clientului, a industriei healthcare & pharma (trenduri de industrie, mapare stakeholders etc), precum și pe fiecare proiect în parte
- Cunoaște KOL (Key Opinion Leaders - presă, ONG, influenţatori) din industria clientului
- Generează cel puțin un proiect de up/cross-selling pe an pentru clienții existenți.
- Gestionează în totalitate cel puțin un proiect de new business pe an, pregătind și prezentând strategia în pitch și construind echipa de proiect
- Participă la evenimente și generează un contact de new business
- Coordonează activitatea unei echipe formate din PR. Specialist/ Jr. PR Specialist/ PR Assistant, oferind suport constant în activitate
- Monitorizează performanța echipei și identifică oportunități de îmbunătățire
- Studii superioare în domenii precum Comunicare/ Marketing/ Jurnalism
- Experiență anterioară de peste 5 ani în domeniul relațiilor publice sau comunicării, preferabil în industria farmaceutică sau medicală
- Gestionarea unui portofoliu de clienți, asigurându-se că nevoile și obiectivele acestora sunt îndeplinite în mod eficient
- Excelente abilități de comunicare atât scris, cât și oral în limba română și limba engleză
- Cunoștințele solide despre practicile și strategiile de relații publice sunt necesare pentru a dezvolta și implementa campanii eficiente de comunicare
- Capacitatea de a gândi inovator și de a veni cu idei originale
- Capacitatea de a gestiona multiple proiecte simultan și de a-și prioritiza sarcinile în funcție de termenele limită și de obiectivele stabilite