Director vanzari - productie de materiale premium pentru constructii si amenajari

ABC Human Capital

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 8 zile
Scurta descriere a companieiABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.CerinteCerintele postului:Preqãfire si experienta profesionalaStudii superioare - preferabil in domeniul constructii si/sau economicExperientã: 5-8 ani experienta in coordonarea si dezvoltarea echipei de vânzãriLinba engleza nivel avansat,Permis auto, disponibilitate pentru calatorii in tara si strainatateCompefenfe specifice (cunostinte si cerinte specifice)Cunoștințe aprofundate de marketing si vânzări, tehnici de negociere, managementul organizațional, managementul echipeiCunoștințe managementul contractelor (clauze contractuale, prevederi legale); reprezintă un avantaj experiență anterioara in derularea contractelor tip FIDIC si HG1Cunoștințe metode si procedură de asigurare a calității aplicabile proiectelor derulateExperiența dovedita in domeniul achizițiilor publice / licitațiiCunoștințe financiare (instrumente de analiza financiara, profitabilitate, control financiar)Competente de bazalntegritateAngajament si auto-motivareSpirit de echípaCompetente managerialeP0 - Planificare si organizareCM - Control ManagerialANPD- Analiza problemelor, judecata si luarea deciziilorSA/S0 - Spirit antreprenorial, Senzitivitate organizaționalăD - Delegare & dezvoltare echipaL- LeadershipCP - Comunicare persuasivaResponsabilitatiDirector vanzariLocatie: BucurestiPentru clientul nostru, companie de top ce activeaza in domeniul productiei de materiale premium pentru constructii si amenajari suntem in cautarea unui director de vanzari cu experienta si dedicare.Obiectivul postului:Conduce si organizează activitatea departamentului de vânzări prin identificarea oportunităților din piața, creșterea eficientei operaționale si dezvoltarea echipeiDezvolta si coordonează implementarea strategiei comerciale, construiește si implementează strategia de marLeting , elaborează politici comerciale, de comisionare și proceduri de lucruResponsabilitati specificeCoordoneazä echipa de vânzäri cu scopul îndeplinirii obiectivelor calitative si cantitativeStabileste relatii productive cu clientii cheie (clientii mari)Negociazä si încheie contracte cu clientii mariMonitorizeazä si analizeazä indicatorii de performanta a echipei din subordinePregäteste analize si previziuni de vanzäri lunare, trimestriale si anualeConduce activitatea de prospectare de piață si identifca noi oportunități de dezvoltare a portofoliului de clienți si a cotei de piațăOfera solutii eficiente in timp util in conformitatea cu revoile clientilorSe informează despre noile produse si servicii lansate pe piață, concurenta si tendințe, propune activități sau produse complementare domeniului de activitate, care sa aducă beneficii suplimentare activității de bazalmplementează strategia generala a companiei, concepe si aliniază strategia de vânzări si marketing cu planul de afaceri agreatAsigura rezolvarea cerintelor cIientí!or concomitent cu sustinerea intereselor firmeiPrevizionează, planifica, organizează, coordonează si evaluează permanent toate activitățile specifice de vânzări ale departamentuluiCoordonează activitatea echipei de vânzări si evaluează periodic performantele in vânzare, evoluția fata de obiectivele trasateUrmăreşte atingerea obiectivelor impuse.Asigura calitatea serviciilor pre si post vânzareElaborează si urmăreste realizarea Planului de vânzări & profitAnalizează tendințele pieței si propune Directorului General obiective de vânzări si profit Propune Directorului General politica de preturi si asigura aplicarea acesteiaIdentifica factori care împiedica realizarea planului si propune cai de optimizare/ajustează forecast-uriIdentifica oportunități de participare in licitații publice la nivel național si internaționallnițiază colaborări (strategice) cu firme puternice din domeniu implicate în proiecte de profilUrmăreşte acoperirea națională eficienta, prin utilizarea resursei umane disponibila in departament si identificarea proiectelor/ partenerilor relevanti in domeniul vizatPropune si implementeazã masuri de reducere a costurilorOptimizeazã stocurile de marfaStabilește metode/reguli pentru a asigura necesarul de marfa in conformitate cu planul de vânzăriMonitorizeaza si contribuie la reducerea stocurilor cu miscare lenta si eliminarea celor fãra miscareStabíleste metode si reguli pentru minimizarea pierderilor datorate stocurilor fãrã miscareDezvoltarea afaceriiIdentifica si dezvolta noi linii de business promovând soluții inovatoare de investiții de promovare si extindere a afaceriiMonitorizează piață si identifica tendințele de dezvoltareAsigura rețeaua de relații necesara dezvoltării activității companieiManaqementul echipei & administratieStabilește conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitățile personalului din subordineAgreează obiectivele la nivel de departament in corelație cu obiectivele de companie si planul de afaceri agreatDefineste indicatori de performanta corelati cu obiectivele individuale si cele de companie pentru echipele din subordineSe asigura de înțelegerea obiectivelor la nivel individual si asumarea lor de către echipele din subordineEvaluează echipa conform procedurii de evaluare a performantelorResponsabil cu recrutarea, selecția, orientarea, formarea si îndrumarea echipei din subordine folosind instrumentele specifice de managementOrganizează acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordineRăspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale si umane alocate pentru realizarea obiectivelor stabiliteRăspunde de identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuiaRăspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sancționare a personalului din subordine, participând la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoareRăspunde de mentinerea si imbunătățirea sistemului de management al calității.

Hipo.ro