Agent Servicii Client

IKEA

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 27 de zile
Agent Servicii Client"You care about making a positive impact in the world. You understand greatness requires thinking differently. An inclusive and accepting work environment is important to you.A job at IKEA is so much more than home furnishings. Together, we work to make a better everyday life for the many. It's the perfect fit if you want to contribute, grow, and share. Join the team and start a better life for yourself."LocationBucuresti (Pallady)Employment typeFull Time PermanentDepartmentCustomer RelationsDeadline2024-05-02You already applied for this job.Candidate profile (title) Who you areCandidate profile (text) - Default language Ce vom aprecia la tine:
  • Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni
  • Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA
  • Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate canalele, precum și a interacțiunii la distanță cu clientul
  • Cunoaștere extensivă a modului de adresare IKEA și a condițiilor preliminare de comunicare pe toate canalele
  • Nivel ridicat de prelucrare a datelor/operare a calculatorului
  • Motivat de împărtășirea și punerea în practică a culturii și valorilor IKEA
  • Pasionat de întâmpinarea clienților și de înțelegerea vieții de acasă a acestora
  • Motivat de lucrul cu tehnologia care permite implicarea la distanță într-un mediu la distanță rapid și orientat spre viitor
  • Apreciază lucrul în cadrul unei echipe cu obiective comune, în cadrul unei culturi a colaborării și deschise
  • Capacitatea de a înțelege nevoile clienților și de a oferi soluții relevante care să genereze satisfacție pentru clienți, precum și de a gestiona și de a aplana potențialele conflicte
  • Abilități solide de interacționare cu clienții și capacitatea de a-și adapta comunicarea în funcție de canal
  • Capacitatea de a lucra cu instrumente și sisteme moderne, într-un mediu dinamic de retail, gestionând mai multe sarcini în același timp
  • Abilitatea de a comunica în mod corect, cu încredere și clar în limba locală, pe toate canalele
Dacă nu te recunoști în toate aceste puncte, s-ar putea să fii totuși un candidat excelent pentru acest rol. Ne place să gândim pe termen lung și să investim împreună în dezvoltarea oamenilor.Key responsibilities (title) Your responsibilitiesKey responsibilities (text) Responsabilitățile tale zilnice:
  • Să ofere asistență de calitate pentru clienți pe toate canalele la distanță, inclusiv apeluri video în timp real, pentru a asigura o experiență excepțională a clienților, consolidând astfel încrederea în marca IKEA
  • Să ofere soluții excelente și convenabile, dând dovadă de o abordare orientată către client și cu adevărat empatică în fiecare interacțiune cu clientul, pentru a spori la maximum satisfacția clientului
  • Să utilizeze tehnici de gestionare a conflictelor în punctele de contact cu clientul, pentru a contribui la interacțiuni facile și pozitive care stimulează păstrarea clienților
  • Să își asume răspunderea pentru a decide cazurile în care trebuie să depună un efort suplimentar, acordând prioritate experienței clientului și, în același timp, înțelegând conceptul de eficientizare a costurilor
  • Să contribuie cu informații și să își asume răspunderea pentru stabilirea și atingerea obiectivelor personale care sunt coordonate cu și care contribuie la obiectivele unității, funcției și echipei
  • Să caute în mod activ informații despre produsele și serviciile IKEA, pentru a fi permanent la curent cu prioritățile și activitățile comerciale, menținând astfel capacitatea de a contribui la vânzări în mod direct și indirect
  • Să ofere feedback privind nevoile de îmbunătățire a datelor, contribuind astfel la asigurarea cunoștințelor necesare pentru îndeplinirea nevoilor clienților pentru toți angajații
  • Să surprindă și să împărtășească detalii relevante privind comportamentul clienților, pentru a permite altor părți din cadrul Ingka să îmbunătățească experiența acestora
Team vision ( title) About this work areaTeam vision (text) Scopul acestui job este de a oferi experiențe excelente clienților la distanță și de a spori la maximum satisfacția clienților, furnizând întotdeauna cele mai bune soluții posibile cu empatie, înțelegere a nevoilor clienților și determinarea de a crea o viață mai bună acasă pentru client.​Let's connect Questions and support? Let's connect!Let´s connect Sună ca următoarea ta provocare? IKEA oferă un mediu de lucru interesant într-un loc de muncă global.Why you will love usFrom the deep forests in Sweden, we have spread our culture and values around the world. At the heart of our offer are our beautiful home-furnishing products and solutions, made with care for our planet, reaching millions of customers.At the heart of our business, are our wonderful co-workers representing diversity in all dimensions and passionate for life at home. We all contribute with our uniqueness and we want to grow and develop together.Our vision, “to create a better everyday life for the many people” inspires and guides us in everything we do. This is IKEA.What we all have in common
  • Living our values
  • Being your unique self, while respecting and including others
  • A passion for home furnishing
  • Performing & delivering while learning & developing
  • Having fun!

IKEA

Job-uri similare

  • Agent Servicii Client

    Pigment Media Total SRL

    • Ilfov
    Pigment Media Total SRL angajeaza pentru pozitia Agent Servicii Client in Buftea, Strada Intrarea Santierului, nr. 29 Experienta necesara: Fără experienta (0 ani)…
    • Acum 1 lună
  • Agent Servicii Client

    Pro Instant Bright SRL

    • Ilfov
    Pro Instant Bright SRL angajeaza pentru pozitia Agent Servicii Client in Popesti Leordeni Experienta necesara: Experienta putina…
    • Acum 2 zile
  • Agent Servicii Client

    Miniso

    • Ilfov
    Miniso Home Romania SRL angajeaza pentru pozitia Agent Servicii Client in Voluntari Experienta necesara: Fără experienta (0 ani)…
    • Acum 2 zile