Agent Servicii Client
IKEA
- București
- Permanent
- Full-time
- Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni
- Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA
- Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate canalele, precum și a interacțiunii la distanță cu clientul
- Cunoaștere extensivă a modului de adresare IKEA și a condițiilor preliminare de comunicare pe toate canalele
- Nivel ridicat de prelucrare a datelor/operare a calculatorului
- Motivat de împărtășirea și punerea în practică a culturii și valorilor IKEA
- Pasionat de întâmpinarea clienților și de înțelegerea vieții de acasă a acestora
- Motivat de lucrul cu tehnologia care permite implicarea la distanță într-un mediu la distanță rapid și orientat spre viitor
- Apreciază lucrul în cadrul unei echipe cu obiective comune, în cadrul unei culturi a colaborării și deschise
- Capacitatea de a înțelege nevoile clienților și de a oferi soluții relevante care să genereze satisfacție pentru clienți, precum și de a gestiona și de a aplana potențialele conflicte
- Abilități solide de interacționare cu clienții și capacitatea de a-și adapta comunicarea în funcție de canal
- Capacitatea de a lucra cu instrumente și sisteme moderne, într-un mediu dinamic de retail, gestionând mai multe sarcini în același timp
- Abilitatea de a comunica în mod corect, cu încredere și clar în limba locală, pe toate canalele
- Să ofere asistență de calitate pentru clienți pe toate canalele la distanță, inclusiv apeluri video în timp real, pentru a asigura o experiență excepțională a clienților, consolidând astfel încrederea în marca IKEA
- Să ofere soluții excelente și convenabile, dând dovadă de o abordare orientată către client și cu adevărat empatică în fiecare interacțiune cu clientul, pentru a spori la maximum satisfacția clientului
- Să utilizeze tehnici de gestionare a conflictelor în punctele de contact cu clientul, pentru a contribui la interacțiuni facile și pozitive care stimulează păstrarea clienților
- Să își asume răspunderea pentru a decide cazurile în care trebuie să depună un efort suplimentar, acordând prioritate experienței clientului și, în același timp, înțelegând conceptul de eficientizare a costurilor
- Să contribuie cu informații și să își asume răspunderea pentru stabilirea și atingerea obiectivelor personale care sunt coordonate cu și care contribuie la obiectivele unității, funcției și echipei
- Să caute în mod activ informații despre produsele și serviciile IKEA, pentru a fi permanent la curent cu prioritățile și activitățile comerciale, menținând astfel capacitatea de a contribui la vânzări în mod direct și indirect
- Să ofere feedback privind nevoile de îmbunătățire a datelor, contribuind astfel la asigurarea cunoștințelor necesare pentru îndeplinirea nevoilor clienților pentru toți angajații
- Să surprindă și să împărtășească detalii relevante privind comportamentul clienților, pentru a permite altor părți din cadrul Ingka să îmbunătățească experiența acestora
- Living our values
- Being your unique self, while respecting and including others
- A passion for home furnishing
- Performing & delivering while learning & developing
- Having fun!