Quality Assurance Specialist
Nestlé
- București
- Permanent
- Full-time
- Gestioneaza starea materialelor/bunurilor din sistem (blocare / eliberare)
- Menține datele de calitate pentru produsele importate și produsele co-ambalate
- Participă la fluxul Material life cycle în sistemul Globe / SAP
- Administreaza IMS Product Briefs (pentru produse) pentru toate categoriile de produse
- Este responsabil pentru reclamațiile IMS în ceea ce privește problemele de calitate
- Efectueaza controlul de calitate pe primul lot de produse si a produselor co-ambalate si decide „eliberarea” (release) dpdv calitate.
- Efectueaza controlul de calitate si eliberarea” (release) dpdv calitate pentru primul lot de co-ambalate.
- Gestioneaza articolele promoționale
- Colaboreaza cu autoritățile relevante - laboratoare / inspecție sanitară și analize sanitare
- Efectueaza audituri de calitate in Retail
- Ofera suport in rezoluțiile/ feedback-ul privind sesizarile consumatorilor prin furnizarea de expertiză și prin contactul cu fabricile producătoare
- Este parte activa in situatiile de gestionare a crizelor
- Gestioneaza plângerile venite pe cale comerciala/trade
- Ofera suport unității de sprijin pentru auditurile interne și externe (ANM, NGA, NQMS, Autorități, ISO etc.)
- Participa activ la certificarea NQMS în conformitate cu cerințele ISO9001: 2015
- Efectueaza evaluarea defectelor/troubleshooting și ia acțiuni corective pentru neconformități
- Actioneaza ca si Campion de Calitate la fața locului, determinând o îmbunătățire continuă a standardelor de calitate din toate domeniile, inclusiv prelucrarea, produsele, materiile prime și ambalajele. Acest lucru ar trebui făcut prin coaching, provocare și identificand proactiv noi modalități de lucru și comportamente care să sprijine compania pentru a îndeplini obiectivele OMP.
- Ofera suport in audituri la operatorii de vânzări și distribuitori în absența specialistului în distribuție
- Defineste și actualizeaza procedurile, instrucțiunile și instrumentele specifice de calitate
- Sprijină alte funcții pentru a-și atinge KPI-urile
- Organizeaza sesiuni de instruire pentru sarcinile de asigurare a calității
- Cunoștiințe de Project Management
- Gestioneaza starea materialelor/bunurilor din sistem (blocare / eliberare)
- Menține datele de calitate pentru produsele importate și produsele co-ambalate
- Participă la fluxul Material life cycle în sistemul Globe / SAP
- Administreaza IMS Product Briefs (pentru produse) pentru toate categoriile de produse
- Este responsabil pentru reclamațiile IMS în ceea ce privește problemele de calitate
- Efectueaza controlul de calitate pe primul lot de produse si a produselor co-ambalate si decide „eliberarea” (release) dpdv calitate.
- Efectueaza controlul de calitate si eliberarea” (release) dpdv calitate pentru primul lot de co-ambalate.
- Gestioneaza articolele promoționale
- Colaboreaza cu autoritățile relevante - laboratoare / inspecție sanitară și analize sanitare
- Efectueaza audituri de calitate in Retail
- Ofera suport in rezoluțiile/ feedback-ul privind sesizarile consumatorilor prin furnizarea de expertiză și prin contactul cu fabricile producătoare
- Este parte activa in situatiile de gestionare a crizelor
- Gestioneaza plângerile venite pe cale comerciala/trade
- Ofera suport unității de sprijin pentru auditurile interne și externe (ANM, NGA, NQMS, Autorități, ISO etc.)
- Participa activ la certificarea NQMS în conformitate cu cerințele ISO9001: 2015
- Efectueaza evaluarea defectelor/troubleshooting și ia acțiuni corective pentru neconformități
- Actioneaza ca si Campion de Calitate la fața locului, determinând o îmbunătățire continuă a standardelor de calitate din toate domeniile, inclusiv prelucrarea, produsele, materiile prime și ambalajele. Acest lucru ar trebui făcut prin coaching, provocare și identificand proactiv noi modalități de lucru și comportamente care să sprijine compania pentru a îndeplini obiectivele OMP.
- Ofera suport in audituri la operatorii de vânzări și distribuitori în absența specialistului în distribuție
- Defineste și actualizeaza procedurile, instrucțiunile și instrumentele specifice de calitate
- Sprijină alte funcții pentru a-și atinge KPI-urile
- Organizeaza sesiuni de instruire pentru sarcinile de asigurare a calității
- Cunoștiințe de Project Management