Asistent Manager
Le Chateau
- București
- Permanent
- Full-time
- Experiență anterioară într-un rol de suport sau coordonare evenimente – minim 2 ani (avantaj în domeniul HORECA sau evenimente corporate/private)
- Abilități excelente de comunicare și organizare
- Spirit de echipă și atitudine proactivă
- Flexibilitate și capacitate de adaptare într-un mediu dinamic
- Cunoștințe bune de operare PC (MS Office)
- Limba engleză la nivel mediu-avansat (o a doua limbă este un plus)
- Atitudine orientată spre client și atenție la detalii.
- Sprijinirea Managerului de Evenimente în planificarea și desfășurarea evenimentelor
- Menținerea legăturii cu furnizorii, partenerii și echipele interne
- Organizarea documentelor și a fișelor de eveniment (program, cerințe speciale)
- Monitorizarea statusului pregătirilor înainte și în timpul evenimentului
- Coordonarea punctuală a sarcinilor administrative sau de suport.
- Oportunitatea de a lucra într-un cadru exclusivist și rafinat
- Mediu de lucru profesionist, dinamic și creativ
- Salariu motivant, corelat cu performanța și implicarea.
jobssup