
Operator call-center engleza avansat
- Iași
- Permanent
- Full-time
- Vei răspunde apelurilor clienților vorbitori de engleză (aprox. 90% apeluri primite) și ocazional vei face follow-up;
- Vei oferi suport clar, politicos și profesionist;
- Vei înregistra cu acuratețe conversațiile în sistemul CRM;
- Vei fi vocea care rezolvă probleme și aduce zâmbete.
- Experiență de minim 6 luni în relații cu clienții, BPO sau roluri similare;
- Engleză B2–C1 (scris și vorbit);
- Comunicare excelentă și atitudine pozitivă;
- Spirit proactiv și orientat spre soluții.
- Training plătit (3–4 săptămâni, în echipe de 15–20 persoane);
- Mediu de lucru prietenos și internațional;
- Posibilități reale de creștere profesională;
- Program în ture între 10: 00 și 22: 00 (ex. : 10–18, 11–19, 12–20, 13–21, 14–22);
- Sâmbete prin rotație (11–19), duminica mereu liberă.
jobssup