Agent Customer Care

HRoad

  • București
  • Permanent
  • Part-time
  • Acum 2 luni
Agent Customer Care - Ture de NoapteSuntem în căutarea unui 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝗖𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺𝗲𝗿 𝗖𝗮𝗿𝗲 pentru un Call Center de asigurări de sănătate și de viață, dornic să se alăture unei echipe care asigură activitatea de preautorizare, informare și programare a asiguraților, telefonic sau prin e-mail. ︄︄︊︃︅︋︁︈︌︎︈︌︁︁︎️︊︌︅︅︌︆︇︃︃︍︉︍︈︎︊︀ Profilul ideal trebuie sa fie confortabil pentru turele de noapte, in varianta part-time.Compania angajatoare are sediul în București, zona centrală (mod de lucru hibrid 3 zile wfh/2 onsite) și este specializată în dezvoltarea și administrarea produselor de asigurare de sănătate și de viață.𝗖𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗶𝗹 𝗰a𝘂𝘁a𝗺?
  • ✅ Studii sau experiență cu termeni medicali;
  • ✅ Experiență de minim 1 an în Call Center/Customer Care;
  • ✅ Experiența în call center medical/în domeniul asigurărilor de sănătate/viață reprezintă un plus.
De asemenea, pentru acest rol sunt importante următoarele:
  • Buna cunoaștere a limbii române scris și vorbit, limba engleză e un plus;
  • Abilități excelente de comunicare orală și scrisă;
  • Dorința de a învăța și capacitatea de a asimila rapid informații;
  • Curiozitatea de a înțelege specificul activității, cu dorința de a crește alături de companie;
  • Respect și angajament față de excelența serviciilor;
  • Abilități interpersonale, spirit analitic și atenție la detalii;
  • Abilități organizatorice și de rezolvare a problemelor;
  • Abilitatea de a lucra independent și, de asemenea, în cadrul unei echipe.
Descrierea companieiRecrutăm talent și pasiune pentru succesul afacerii taleOamenii sunt cei care dictează performanța. Împreună putem identifica mai ușor nevoile de personal ale companiei tale, contura profilul candidatului ideal și da mai ușor startul performanței în echipă.Ne-am angajat încă de la început să oferim servicii de resurse umane de înaltă calitate, adaptate nevoilor și cerințelor organizațiilor din diverse domenii și industrii. Suntem o echipă dedicată de profesioniști în resurse umane, cu o înțelegere profundă a importanței angajaților în succesul unei companii.Angajații sunt un factor cheie în succesul oricărei companii. Ei reprezintă motorul care asigură inovația, eficiența și creșterea organizațională. Importanța angajării și retenției angajaților nu poate fi subestimată, iar alegerea greșită a personalului poate avea un impact negativ asupra performanței și culturii organizaționale. Noi avem grijă atât de bunăstarea companiei, cât și a echipelor.Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

jobssup

Job-uri similare

  • Customer Care Agent

    NeaKaisa

    • București
    Customer Care Agent - la sediul din Bucuresti Despre noi Momentan, lucrăm toți de la birourile situate în apropierea stației de metrou Gara de Nord. Împreună, contribuim la a…
    • Acum 2 luni
  • Customer care

    Purple Flowers

    • București
    Suntem în căutarea unui om fain, muncitor, organizat și cu simțul umorului bine dezvoltat (nu putea lipsi cerința asta), care să se ocupe de procesarea comenzilor, atribuirea acest…
    • Acum 2 luni
  • Agent customer support

    Bitcoin Romania

    • București
    • 3.500 Lei pe lună
    Scurta descriere a companiei BITCOIN ROMÂNIA este primul operator şi liderul pieţei #cryptoATM din România şi din Europa de Est, fiind şi deţinătorul primei şi celei mai mari pla…
    • Acum 2 luni