Customer Care Agent
NeaKaisa
- București
- Permanent
- Full-time
- Comunicare cu clienții prin apeluri în centrala telefonică, canalele de social media, Whatsapp și E-mail respectând SLA-urile companiei;
- Comunicare interna cu depozitul – răspuns la tichete, comunicare bilaterală cu colegii din depozit;
- Transmitere și urmărire garanții & reclamații;
- Prelucrare retururi in baza informațiilor transmise de către depozit;
- Suport operațional pentru departamentul Customer Care;
- Verificarea scriptică a recepțiilor – comenzi versus recepție si reglarea neconformităților;
- Monitorizarea și răspunsul la review-urile din site.
- Familiar cu pachetul Microsoft Office, în special Outlook, Teams, OneDrive.
- Experiență cu soluții software tip CRM sau ERP (centralizare date comenzi, produse, etc.)
- Familiar cu soluții software tip centrala telefonică (apeluri inbound/outbound)
- Familiar cu ecommerce (experiență anterioară în customer support sau prelucrare comenzi)
- Nivel ridicat de organizare și prioritizare a task-urilor
- Persoana empatică
- Abilități de comunicare în scris
- Perseverenta și insistență
- Orientat către soluții
- Cunoștințe de Microsoft Excel
- Salariu de bază
- Bonus pentru performanță
- Tichete de masă
- Tichete cadou
- Diverse beneficii
- “Pizza Day”
- Coffee / Tea / Juice
- Posibilități de creștere și dezvoltare
- Atmosfera prietenoasă
jobssup