Customer Care Agent

NeaKaisa

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 2 luni
Customer Care Agent - la sediul din BucurestiDespre noiMomentan, lucrăm toți de la birourile situate în apropierea stației de metrou Gara de Nord.Împreună, contribuim la adopția sustenabilă a ecommerce-ului în România, prin servicii de top și performanță.Este un mediu unde mânecile se suflecă, ideile se exprimă și oamenii cresc împreună pentru a putea crește brandul și a continua povestea.Despre îți putem spune că este un magazin online care excelează pe nișa produselor pentru amenajarea băilor cu un portofoliu în continuă creștere. Este în top 3 magazine online, din domeniul obiectelor sanitare, datorită echipei dar și a faptului că focusul este către colaborare și parteneriat, atât în raport cu clienții, cât și cu furnizorii.Despre rolul pentru care apliciUn agent Customer Care este primul contact al clientului nostru, reprezintă vocea si tonul companiei, oferă suport și ajutor cand e nevoie și este conștient de așteptările clienților noștri.Orice situație poate fi rezolvată urmând o procedură de lucru sau ascultând activ care sunt nevoile clienților noștri.Se lucrează doar de la birou, într-o atmosferă dinamică.Programul de lucru este 09: 00 – 18: 00, de Luni pana Vineri, respectând zilele libere legale.Responsabilități
  • Comunicare cu clienții prin apeluri în centrala telefonică, canalele de social media, Whatsapp și E-mail respectând SLA-urile companiei;
  • Comunicare interna cu depozitul – răspuns la tichete, comunicare bilaterală cu colegii din depozit;
  • Transmitere și urmărire garanții & reclamații;
  • Prelucrare retururi in baza informațiilor transmise de către depozit;
  • Suport operațional pentru departamentul Customer Care;
  • Verificarea scriptică a recepțiilor – comenzi versus recepție si reglarea neconformităților;
  • Monitorizarea și răspunsul la review-urile din site.
Abilitați necesare
  • Familiar cu pachetul Microsoft Office, în special Outlook, Teams, OneDrive.
  • Experiență cu soluții software tip CRM sau ERP (centralizare date comenzi, produse, etc.)
  • Familiar cu soluții software tip centrala telefonică (apeluri inbound/outbound)
  • Familiar cu ecommerce (experiență anterioară în customer support sau prelucrare comenzi)
  • Nivel ridicat de organizare și prioritizare a task-urilor
  • Persoana empatică
  • Abilități de comunicare în scris
  • Perseverenta și insistență
  • Orientat către soluții
  • Cunoștințe de Microsoft Excel
Beneficii
  • Salariu de bază
  • Bonus pentru performanță
  • Tichete de masă
  • Tichete cadou
  • Diverse beneficii
  • “Pizza Day”
  • Coffee / Tea / Juice
  • Posibilități de creștere și dezvoltare
  • Atmosfera prietenoasă
Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

jobssup

Job-uri similare

  • Agent Customer Care

    HRoad

    • București
    Agent Customer Care - Ture de Noapte Suntem în căutarea unui 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝗖𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺𝗲𝗿 𝗖𝗮𝗿𝗲 pentru un Call Center de asigurări de sănătate și de viață, dornic să se alăture…
    • Acum 2 luni
  • Customer care

    Purple Flowers

    • București
    Suntem în căutarea unui om fain, muncitor, organizat și cu simțul umorului bine dezvoltat (nu putea lipsi cerința asta), care să se ocupe de procesarea comenzilor, atribuirea acest…
    • Acum 2 luni
  • Agent customer support

    Bitcoin Romania

    • București
    • 3.500 Lei pe lună
    Scurta descriere a companiei BITCOIN ROMÂNIA este primul operator şi liderul pieţei #cryptoATM din România şi din Europa de Est, fiind şi deţinătorul primei şi celei mai mari pla…
    • Acum 2 luni