Recruitment Officer Romania
Beck & Pollitzer
- București
- Permanent
- Full-time
- Dezvoltați și implementați inițiative strategice pentru recrutarea de talente diverse într-o organizație cu mai multe site-uri.
- Colaborați cu managerii de angajare pentru a identifica și redacta descrieri de posturi detaliate și precise și criterii de angajare.
- Elaborați și actualizați fișele postului și specificațiile postului
- Pregătiți materiale de recrutare și postați locuri de muncă pe motoarele de locuri de muncă/site-uri/ziare/rețele sociale adecvate etc.
- Cautati si recrutati candidați utilizând baze de date, rețele sociale etc
- Analizati aplicațiile și selectati candidați calificați, programând interviuri și coordonând procesul de interviu.
- Organizați și participați la târguri de locuri de muncă și evenimente de recrutare pentru a construi un canal puternic de candidați.
- Efectuați interviuri și sortați candidații pentru a ocupa posturile deschise
- Facilitați verificările înainte de angajare, inclusiv verificările referințelor și verificările antecedentelor, pentru a asigura fiabilitatea și integritatea noilor angajați.
- Urmăriți angajații noi pentru a vă asigura că procesul de integrare merge bine
- Monitorizați și aplicați cele mai bune practici de recrutare de resurse umane
- Furnizați rapoarte de recrutare analitice și bine documentate managerilor de echipă
- Acționați ca punct de contact și construiți relații influente cu candidații în timpul procesului de selecție
- Promovați reputația companiei drept „cel mai bun loc de muncă
- Creați și mențineți actualizată pagina companiei în rețelele sociale
- Încheiați contractele de muncă și anexele cu candidații asigurarea atât a unei compensații competitive, cât și a conformității cu legile și reglementările în materie de muncă.
- Asigurati suport in evaluarea anuala a angajatilor companiei
- Analizați KPI-urile de recrutare, cum ar fi rata de angajare, timpul până la angajare și motivele de acceptare/refuz, pentru a îmbunătăți strategiile de recrutare.
- O diplomă de licență în Resurse Umane
- Experiență de lucru dovedită de 5-10 ani ca Recruiter (fie un recrutor intern , fie un agent de recrutare de personal )
- Capacitate solidă de a conduce diferite tipuri de interviuri (telefon, video, e-mail, în persoană)
- Experienta in procese de recrutare si baze de date
- Excelente abilități de comunicare și interpersonale
- Abilități puternice de luare a deciziilor
- Cunoștințe practice despre dreptul muncii și legislația
- Cunoștințe bune de engleză
- Abilitatea de a călători atunci când este necesar