Call Center Officer - Divizia Operatiuni

Libra Internet Bank

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 1 lună
In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora.
Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detine bune abilitati de comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii.
Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6.500 lei brut si 11.500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.Despre job:- Oferi suport clientilor in efectuarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor bancare ordonate de clienti pe Internet Banking, cu cardurile sau prin platforma Librapay;
- Raspunzi de administrarea conturilor si utilizatorilor de Internet Banking;
- Colectezi, analizezi si evaluezi sugestiile si propunerile primite din sucursale referitoare la procesele operationale, propui schimbari si imbunatatiri;
- Respecti si aplici politica de marketing si comunicare conforma cu strategia bancii;
- Cunosti foarte bine toate produsele bancii referitoare la Internet banking.
- In turele de weekend vei lucra 12h (8:00-20:00) - alternativ cu ceilalti colegi, un weekend la birou, un weekend liber;
- Daca vei lucra in weekend poti avea liber in zilele joi-vineri sau luni-marti;
- In turele din intervalul luni-vineri vei lucra 8h30 (8-16:30 sau 9-17:30 sau 10:30-19:00 sau 13:30-22:00) - program flexibil;Despre tine:- Esti absolvent studii superioare;
- Ai experienta in gestionarea clientilor - Call Center (minim 1 an) - constituie avantaj;
- Ai experienta in domeniul bancar (minim 6 luni);
- Ai foarte bune abilitati de comunicare;
- Esti o persoana organizata si pozitiva;
- Cunosti limba engleza - nivel avansat;Ce iti oferim:Beneficii legate de timp:
  • Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”
  • Program de lucru hibrid
  • Liber de ziua ta de nastere
  • Concediu de studii
  • Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
Beneficii financiare si abonamente:
  • Tichete de vacanta (3,500 lei)
  • Tichete de masa (40 lei/zi)
  • Prime de sarbatori
  • Abonament medical la clinica privata premium Sanador
  • Abonament la Bookster
  • Pensie privata
  • Ajutor pentru evenimente deosebite
  • Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
  • Campionate de discursuri - Libra Voices
  • Sesiuni de dezbateri - Debatable
  • Programe sportive - Libra Energize
  • Programe culturale - Libra Cultural
  • Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing

Hipo.ro

Job-uri similare

  • Asistent Relatii Clienti - Call Center

    E-INFRA

    • București
    E-INFRA este unul dintre cele mai puternice grupuri romanesti, cu o activitate de peste 26 ani. Prin intermediul companiilor parte a grupului, E-INFRA activeaza in arii precum infr…
    • Acum 2 luni
    • Aplică ușor
  • Agent relatii clienti - Call center

    • București
    Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale. Monitorizarea permanenta a …
    • Acum 11 ore