
CRM Data Analyst - Nespresso
- București
- Permanent
- Full-time
- Propui, identifici, creezi si obtii rapoarte pentru evaluarea comportamentului clientilor Nespresso, B2B si B2C, a vanzarilor si a campaniilor pentru clienti.
- Realizezi prezentari interne privind rezultatele campaniilor.
- Evaluezi Best Practices CRM disponibile la nivel international si coordonezi activitatea pentru obtinerea de rapoarte si insight-uri relevante pe plan local.
- Oferi sprijin in propunerea, gestionarea și evaluarea calendarului anual cu activitati CRM: promotii si campanii pentru reactivare, prevenire inactivare, crestere frecventa, crestere comanda de cafea, loializare etc.
- Setezi mecanismele promotionale in Neosoft.
- Oferi sprijin catre B2C & CRM Manager la estimarea de volume si de KPIs de CRM la nivel de luna.
- Realizezi analiza competitiva si cercetarile de piata pentru a identifica oportunitati de crestere.
- Monitorizezi tendintele din industrie si comportamentul consumatorilor pentru a sustine planificarea strategica.
- Construiesti rapoarte in sistemul de gestionare a bazei de date (SAP HANA, Snowflake, Knime, Power BI) si sprijini departamentele Nespresso.
- Foarte bune cunostinte MS Office: Excel, Power Point
- Cunostinte avansate de limba engleza
- Cunostinte SQL, BI
- Studii superioare finalizate
- Cunoasterea / intelegerea principiilor de marketing
- Excelente abilitati de comunicare si relationare
- O cultura axata pe incluziune, diversitate si inovatie
- Mediu de lucru international
- Tichete de masa
- Bonus de performanta
- Bonusuri de Craciun si de Paste
- Abonament medical pentru angajatii nostri, sot/sotie si copiii lor
- Bookster
- PetWork
- Programe "Mental health"
- Zile de concediu suplimentare care cresc odata cu vechimea la Nestle
- Espressor Nespresso si ratie lunara de capsule Nespresso.
- Propui, identifici, creezi si obtii rapoarte pentru evaluarea comportamentului clientilor Nespresso, B2B si B2C, a vanzarilor si a campaniilor pentru clienti.
- Realizezi prezentari interne privind rezultatele campaniilor.
- Evaluezi Best Practices CRM disponibile la nivel international si coordonezi activitatea pentru obtinerea de rapoarte si insight-uri relevante pe plan local.
- Oferi sprijin in propunerea, gestionarea și evaluarea calendarului anual cu activitati CRM: promotii si campanii pentru reactivare, prevenire inactivare, crestere frecventa, crestere comanda de cafea, loializare etc.
- Setezi mecanismele promotionale in Neosoft.
- Oferi sprijin catre B2C & CRM Manager la estimarea de volume si de KPIs de CRM la nivel de luna.
- Realizezi analiza competitiva si cercetarile de piata pentru a identifica oportunitati de crestere.
- Monitorizezi tendintele din industrie si comportamentul consumatorilor pentru a sustine planificarea strategica.
- Construiesti rapoarte in sistemul de gestionare a bazei de date (SAP HANA, Snowflake, Knime, Power BI) si sprijini departamentele Nespresso.
- Foarte bune cunostinte MS Office: Excel, Power Point
- Cunostinte avansate de limba engleza
- Cunostinte SQL, BI
- Studii superioare finalizate
- Cunoasterea / intelegerea principiilor de marketing
- Excelente abilitati de comunicare si relationare
- O cultura axata pe incluziune, diversitate si inovatie
- Mediu de lucru international
- Tichete de masa
- Bonus de performanta
- Bonusuri de Craciun si de Paste
- Abonament medical pentru angajatii nostri, sot/sotie si copiii lor
- Bookster
- PetWork
- Programe "Mental health"
- Zile de concediu suplimentare care cresc odata cu vechimea la Nestle
- Espressor Nespresso si ratie lunara de capsule Nespresso.