Job Description:- Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software);- Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât interne cât și externe;- Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane mobile);- Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor de lucru (prize, cabluri, patch -panel-uri);- Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale companiei;- Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat;- Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte locații decât cea principală;Requirements- Cunoștințe medii legate de funcționarea și instalarea sistemelor de operare Microsoft Windows;- Cunoștințe medii legate de utilizarea și configurarea browserelor web: Edge, Firefox, Chrome, Safari;- Cunoștințe medii de configurare și administrare sisteme de operare desktop (Microsoft Windows 10/11);- Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de calculatoare: switchuri, routere, placi de retea, cabluri, mufe, conectori;- Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie;- Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii: imprimante, scannere;- Abilități de comunicare clară, inclusiv cu utilizatori non-tehnici;- Organizare, autonomie și dorință de învățare