Operator Helpdesk

Professional

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 24 de zile
Scurta descriere a companieiProfessional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.Cerinte- Cunoștințe medii legate de funcționarea și instalarea sistemelor de operare Microsoft Windows;
- Cunoștințe medii legate de utilizarea și configurarea browserelor web: Edge, Firefox, Chrome, Safari;
- Cunoștințe medii de configurare și administrare sisteme de operare desktop (Microsoft Windows 10/11);
- Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de calculatoare: switchuri, routere, placi de retea, cabluri, mufe, conectori;
- Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie;
- Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii: imprimante, scannere;
- Abilități de comunicare clară, inclusiv cu utilizatori non-tehnici;
- Organizare, autonomie și dorință de învățareResponsabilitati- Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software);
- Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât interne cât și externe;
- Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane mobile);
- Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor de lucru (prize, cabluri, patch -panel-uri);
- Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale companiei;
- Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat;
- Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte locații decât cea principală;Beneficii
  • Abonament medical
  • Asigurare de viata
  • Tichete de masa
Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional.

Hipo.ro

Job-uri similare

  • Operator Helpdesk

    Professional

    • București
    Job Description: - Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software); - Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diver…
    • Acum 1 zi
    • Aplică ușor
  • Operator Helpdesk

    Professional

    • București
    Job Description: - Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software); - Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diver…
    • Acum 2 zile
    • Aplică ușor