
Operator Helpdesk
- București
- Permanent
- Full-time
- Cunoștințe medii legate de utilizarea și configurarea browserelor web: Edge, Firefox, Chrome, Safari;
- Cunoștințe medii de configurare și administrare sisteme de operare desktop (Microsoft Windows 10/11);
- Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de calculatoare: switchuri, routere, placi de retea, cabluri, mufe, conectori;
- Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie;
- Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii: imprimante, scannere;
- Abilități de comunicare clară, inclusiv cu utilizatori non-tehnici;
- Organizare, autonomie și dorință de învățareResponsabilitati- Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software);
- Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât interne cât și externe;
- Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane mobile);
- Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor de lucru (prize, cabluri, patch -panel-uri);
- Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale companiei;
- Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat;
- Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte locații decât cea principală;Beneficii
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Tichete de masa
Hipo.ro