Locatie: Bucuresti Pentru clientul nostru, companie de top ce activeaza in domeniul productiei de materiale premium pentru constructii si amenajari suntem in cautarea unui director de vanzari cu experienta si dedicare. Cerintele postului: Preqãfire si experienta profesionala Studii superioare – preferabil in domeniul constructii si/sau economic Experientã: 5-8 ani experienta in coordonarea si dezvoltarea echipei de vânzãri Linba engleza nivel avansat, Permis auto, disponibilitate pentru calatorii in tara si strainatate Compefenfe specifice (cunostinte si cerinte specifice) Cunoștințe aprofundate de marketing si vânzări, tehnici de negociere, managementul organizațional, managementul echipei Cunoștințe managementul contractelor (clauze contractuale, prevederi legale); reprezintă un avantaj experiență anterioara in derularea contractelor tip FIDIC si HG1 Cunoștințe metode si procedură de asigurare a calității aplicabile proiectelor derulate Experiența dovedita in domeniul achizițiilor publice / licitații Cunoștințe financiare (instrumente de analiza financiara, profitabilitate, control financiar) Competente de baza lntegritate Angajament si auto-motivare Spirit de echípa Competente manageriale P0 — Planificare si organizare CM — Control Managerial ANPD- Analiza problemelor, judecata si luarea deciziilor SA/S0 — Spirit antreprenorial, Senzitivitate organizațională D — Delegare & dezvoltare echipa L- Leadership CP — Comunicare persuasiva Obiectivul postului: Conduce si organizează activitatea departamentului de vânzări prin identificarea oportunităților din piața, creșterea eficientei operaționale si dezvoltarea echipei Dezvolta si coordonează implementarea strategiei comerciale, construiește si implementează strategia de marLeting , elaborează politici comerciale, de comisionare și proceduri de lucru Responsabilitati specifice Coordoneazä echipa de vânzäri cu scopul îndeplinirii obiectivelor calitative si cantitative Stabileste relatii productive cu clientii cheie (clientii mari) Negociazä si încheie contracte cu clientii mari Monitorizeazä si analizeazä indicatorii de performanta a echipei din subordine Pregäteste analize si previziuni de vanzäri lunare, trimestriale si anuale Conduce activitatea de prospectare de piață si identifca noi oportunități de dezvoltare a portofoliului de clienți si a cotei de piață Ofera solutii eficiente in timp util in conformitatea cu revoile clientilor Se informează despre noile produse si servicii lansate pe piață, concurenta si tendințe, propune activități sau produse complementare domeniului de activitate, care sa aducă beneficii suplimentare activității de baza lmplementează strategia generala a companiei, concepe si aliniază strategia de vânzări si marketing cu planul de afaceri agreat Asigura rezolvarea cerintelor cIientí!or concomitent cu sustinerea intereselor firmei Previzionează, planifica, organizează, coordonează si evaluează permanent toate activitățile specifice de vânzări ale departamentului Coordonează activitatea echipei de vânzări si evaluează periodic performantele in vânzare, evoluția fata de obiectivele trasate Urmăreşte atingerea obiectivelor impuse. Asigura calitatea serviciilor pre si post vânzare Elaborează si urmăreste realizarea Planului de vânzări & profit Analizează tendințele pieței si propune Directorului General obiective de vânzări si profit Propune Directorului General politica de preturi si asigura aplicarea acesteia Identifica factori care împiedica realizarea planului si propune cai de optimizare/ajustează forecast-uri Identifica oportunități de participare in licitații publice la nivel național si internațional lnițiază colaborări (strategice) cu firme puternice din domeniu implicate în proiecte de profil Urmăreşte acoperirea națională eficienta, prin utilizarea resursei umane disponibila in departament si identificarea proiectelor/ partenerilor relevanti in domeniul vizat Propune si implementeazã masuri de reducere a costurilor Optimizeazã stocurile de marfa Stabilește metode/reguli pentru a asigura necesarul de marfa in conformitate cu planul de vânzări Monitorizeaza si contribuie la reducerea stocurilor cu miscare lenta si eliminarea celor fãra miscare Stabíleste metode si reguli pentru minimizarea pierderilor datorate stocurilor fãrã miscare Dezvoltarea afacerii Identifica si dezvolta noi linii de business promovând soluții inovatoare de investiții de promovare si extindere a afacerii Monitorizează piață si identifica tendințele de dezvoltare Asigura rețeaua de relații necesara dezvoltării activității companiei Manaqementul echipei & administratie Stabilește conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitățile personalului din subordine Agreează obiectivele la nivel de departament in corelație cu obiectivele de companie si planul de afaceri agreat Defineste indicatori de performanta corelati cu obiectivele individuale si cele de companie pentru echipele din subordine Se asigura de înțelegerea obiectivelor la nivel individual si asumarea lor de către echipele din subordine Evaluează echipa conform procedurii de evaluare a performantelor Responsabil cu recrutarea, selecția, orientarea, formarea si îndrumarea echipei din subordine folosind instrumentele specifice de management Organizează acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine Răspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale si umane alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite Răspunde de identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia Răspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sancționare a personalului din subordine, participând la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare Răspunde de mentinerea si imbunătățirea sistemului de management al calității. CV-urile p0t fi trimise la urmatoarea adresa: recrutare2@abchumancapital.ro