Analist Call Center - perioada determinata
Distrigaz Sud Retele
- București
- Temporar
- Full-time
- Vei gestiona eficient apelurile telefonice, pentru a răspunde prompt solicitărilor și sesizărilor clienților.
- Vei apela clienții care și-au manifestat dorința de a fi contactați.
- Vei contacta clienți pentru: welcome call, promovare servicii/ produse, sondaje de opinie.
- Vei răspunde în scris clienților la solicitările și sesizările înregistrate prin platforme online.
- Vei înregistra informațiile primite de la clienți și terți în sistem, conform procedurilor existente.
- Vei actualiza baze de date prin apelarea clienților și înregistrarea datelor în sistem.
- Vei înregistra și trata solicitările telefonice în conformitate cu prevederile interne și cele legale.
- Vei colecta informațiile necesare de la departamentele implicate pentru a le pune la dispoziția clienților telefonic sau în scris prin platforme digitale de comunicare.
- Vei propune actiuni și măsuri de optimizare a proceselor generate de activitatea proprie sau din colaborarea cu alte departamente, în vederea creșterii gradului de satisfacție a clienților.
- Vei promova produsele și serviciile companiei către clienți.
- Vei asigura suport în activitatea desfășurată noilor angajați.
- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Experiență de minimum 1 an în relația cu clienții;
- Bune cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Bune competențe de comunicare verbală și scrisă;
- Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;
- Capacitate de lucru sub presiune (client, timp);
- Bune abilități de relaționare și de lucru în echipă.
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
- Primă de vacanță.
Hipo.ro