Asistent Logistica / Asistent Administrativ
Simai Group
- București
- Permanent
- Full-time
- Experiență de minimum 1–2 ani în logistică, supply chain sau coordonare depozite;
- Experiență cu transportatori internaționali și firme de curierat;
- Cunoștințe despre documentație vamală, codificare produse, EAN (elaborarea documentatiei import export, Incoterms);
- Cunoștințe bune de operare PC (Excel, Google Sheets, este un avantaj experienta in utilizarea programului FGO dar nu este neaparat necesar);
- Abilități excelente de organizare, comunicare și urmărire a sarcinilor și abilități de negociere;
- Vei ține legătura zilnică cu depozitele proprii;
- Vei procesa comenzile și le vei transmite către depozit;
- Vei colabora cu curierii și firmele de transport pentru livrări și ridicări;
- Vei urmări transporturile internaționale împreună cu echipa de achiziții si cea de vanzari;
- Vei organiza documente: packing list-uri, avize, AWB-uri, declarații vamale;
- Vei gestiona formalitățile de import/export, inclusiv coduri UIT și coduri tarifare;
- Vei aloca coduri EAN produselor la plasarea comenzii, pentru o recepție eficientă;
- Vei actualiza zilnic nivelul stocurilor din depozit, vei organiza baza de date cu produse: coduri, denumiri, caracteristici;
- Vei colabora cu echipa de vanzari, achizitii si servicii pentru clienti pentru a sustine obiectivele afacerii;
- Vei acorda sprijin pentru intocmirea ofertelor de vanzare in perioadele aglomerate;
- Vei pregati rapoarte detaliate pentru managementul privind performanta logistica;
- Vei mentine documentatia precisa pentru audituri si conformitate legala;
jobssup