Specialist procesare comenzi & suport administrativ

ABC Human Capital

  • București
  • 4.000 Lei pe lună
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 16 zile
Scurta descriere a companieiABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.CerinteCERINTE:Studii medii finalizate
Experiență de minimum 3 ani într-un rol similar
Cunoștințe solide de operare PC (pachet MS Office: Word, Excel, Outlook etc.)
Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu/avansat (scris și vorbit)
Abilități bune de comunicare și negociere
Gândire analitică și capacitate de a lua decizii
Abilități organizatorice dezvoltate
Seriozitate, responsabilitate și spirit de echipă
Atitudine proactivă și orientare spre rezultateResponsabilitatiRESPONSABILITĂȚI:Activitate internă:Preluarea comenzilor de la clienți și înregistrarea acestora în documentele interne specifice
Stabilirea datelor de livrare și actualizarea situației în fișa de livrări, în strânsă colaborare cu echipa de vânzări
Oferirea de suport clienților pentru diverse solicitări sau clarificări legate de comenzi
Solicitarea periodică de forecast-uri de la agenții de vânzări sau direct de la clienți pentru optimizarea pregătirii comenzilor și a costurilor logistice
Emiterea de NIR-uri și facturi de vânzare în programul de gestiune al companiei, arhivarea documentelor aferente
Activitate importuri:Menținerea corespondenței cu furnizorii externi
Lansarea comenzilor externe și înregistrarea acestora în sistemul intern
Verificarea documentației necesare pentru produsele accizabile, în conformitate cu cerințele EMCS
Activitate de secretariat:Corespondență generală și realizarea de rezervări (hoteluri, bilete de avion etc.)

Hipo.ro

Job-uri similare

  • Asistent procesare comenzi

    ABD Computer

    • Buftea, Ilfov
    Cerințe: Limba engleza mediu - obligatoriu; Spirit de lucru in echipa; Atentie distributiva. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterm…
    • Acum 1 lună
  • Asistent/a Administrativ/a

    AXALIS GROUP

    • București
    Scurta descriere a companiei AXALIS provides engineering services for a wide range industry fields with expertise in areas such as: automotive; rail; aerospace; energy; shipbuild…
    • Acum 28 de zile
  • Asistent administrativ- Centru educational de limbi straine

    BIA Human Capital Solutions

    • București
    Scurta descriere a companiei BIA - BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de …
    • Acum 1 lună