
AGENT CALL CENTER
- București
- Permanent
- Full-time
- TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilor
- ITI place sa comunici
- TU ai un nivel ridicat de empatie
- Oportunitati de dezvoltare prin training
- Un program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK
- Un salariu competitiv
- Activitate la sediul nostru care se afla in centrul orasului, aproape de metrou
- Sisteme si instrumente specifice digitale (intranet, sistem de reclamatii online, baza de date cu clienti)
- Sansa de a concura, de a castiga si de a sarbatori performantele excelente
- 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen
- Tichete de masa, tichete de vacanta acordate in functie de vechime, asigurare medicala, bonus aniversar, petrecere anuala pentru toti angajatii, teambuilding, zi libera de ziua ta
- Zile de concediu in plus: dupa 3 ani - 23 zile, dupa 5 ani - 25 de zile, dupa 7 ani - 27 de zile
- Te ocupi de reclamatiile sau de cerintele clientilor prin telefon, e-mail, chat sau pe social media
- Ajuti la cresterea vanzarilor prin identificarea nevoilor clientilor atunci cand discuti cu acestia
- Esti parte dintr-o echipa orientata spre rezultate care lucreaza intr-un mediu dinamic si care se adapteaza in situatii dificile
- Ai control asupra activitatii tale si vei gasi solutii pentru clienti intr-un mod profesionist, pozitiv si competent
- Lucrezi intr-un mediu placut alaturi de colegii tai si ai ocazia sa colaborezi cu acestia astfel incat sa depasiti asteptarile clientilor
- Oferi informatii despre activitatea companiei tuturor celor care au nevoie
- Empatie, iti place sa asculti activ si sa le oferi suport clientilor
- Esti profesionist si deschis sa comunici
- Intelegi nevoile clientilor si oferi solutii in functie de acestea
- Iti place sa lucrezi in echipa si iti doresti sa fii intr-un mediu distractiv si dinamic unde cunostintele si informatiile sunt impartasite
- Intelegi importanta rezolvarii la timp a unor probleme pe care clientii le pot avea deoarece acestia sunt pe primul loc
- Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor cat si in privinta programului de lucru; vei lucra in ture (de obicei intre orele 09:00 - 17:30 sau 11:00 - 19:30 si in weekend
- Sa scrii si sa vorbesti perfect limba romana; Engleza este un avantaj extraordinar pentru dezvoltarea carierei la nivel international si pentru a comunica cu ai tai colegi din toata compania
- Cunostinte de baza in tehnologie - stii sa folosesti un computer, esti rapid si scrii corect la tastatura, nu ai nicio problema in a invata noi programe sau a citi si intelege ghiduri si proceduri