Agent Call Center
F64
- București
- Permanent
- Full-time
- Stie sa relationeze cu usurinta cu clientii (experiența într-un Call Center e un avantaj binevenit);
- Se descurcă la nivel conversațional în limba engleză;
- Știe să lucreze pe calculator – în special cu Microsoft Office și sisteme CRM;
- Are exprienta in customer care, vânzări sau tehnică fotografică – avantaj important;
- Este empatic, pozitiv și cu atitudine proactivă;
- Este comunicativ, atent la detalii și are o memorie bună;
- Este gata să ajute și să ofere soluții (clientilor si colegilor), chiar și în situații mai dificile;
- Are spirit de echipă, încredere în sine, punctualitate și autocontrol;
- Este dornic să crească alături de echipa F64.
- Vei prelua apeluri și e-mailuri de la clienți – cu răbdare și atenție;
- Vei oferi informații clare și utile despre produsele și serviciile noastre;
- Vei identifica nevoile clienților și le vei propune cele mai potrivite soluții;
- Vei introduce comenzile în sistem și vei actualiza baza de date;
- Vei gestiona solicitările și sesizările, oferind rezolvări rapide și eficiente.
- ✅ Un mediu de lucru modern, o echipa super din toate punctele de vedere
- ✅ Pachet salarial atractiv, corelat cu performanța completat cu un pachet variat de beneficii
- ✅ Reduceri speciale la produsele si serviciile F64
- ✅ Oportunități reale de dezvoltare profesională
jobssup