Order Management Assistant - PM - Cluj

Orbico

  • Cluj
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 19 zile
  • Aplică ușor
  • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur si avizele de transfer catre alte filiale;
  • Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;
  • Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate( pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;
  • Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;
  • Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si informeaza colegii care nu au acces la e-mail;
  • Colecteaza banii de la agentii comerciali, alti angajati ai companiei sau de la clientii companiei in conformitate cu cerintele legale si regulile interne ale companiei;
  • Administreaza bani colectati si ii depune la banca;
  • Verifica borderoul de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;
  • Administreaza si tine evidenta stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala.
  • Diploma de bacalaureat;
  • Cunoştinţe de operare PC;
  • Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă;
  • Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;
  • Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.

Orbico