
Consilier Servicii Clienți
- București
- Permanent
- Full-time
- Comunicare clară, empatie și seriozitate în interacțiunea cu pacienții;
- Responsabilitate în actualizarea corectă a datelor;
- Capacitatea de a urma proceduri și de a lucra cu termene limită;
- Disponibilitate de a colabora în proiecte diferite, în funcție de nevoi.
- Activitate de call center, care include apeluri outbound și, ocazional, apeluri inbound, în funcție de nevoile comunicate;
- Contactarea pacienților pentru:
- actualizarea datelor și termenilor contractuali;
- prelungirea sau rezilierea contractelor existente;
- colectarea de informații privind plata abonamentelor;
- Respectarea termenelor de apelare conform procedurilor interne;
- Gestionarea feedback-urilor primite de la clienți, cu scopul de a menține o imagine pozitivă a companiei și a atinge obiectivele stabilite.
- 8 ore + 1 oră pauză de masă/zi, în intervalul 08:30 - 18:30;
- Activitatea se va desfășura preponderent de luni până vineri, cu posibilitatea ca, pe viitor, să se lucreze 1-2 weekenduri/lună (conform legislației în vigoare);
- Dacă ești din București sau Râmnicu Vâlcea, rolul presupune un program hibrid, cu 2-3 zile pe săptămână la birou
- Dacă ești din alt oraș, vei lucra 100% remote, cu tot confortul de acasă
- Contract pe perioadă nedeterminată cu un pachet salarial corelat cu performanța.
- Tichete de masă și bonusuri lunare de performanță.
- Abonament medical Regina Maria și acces nelimitat la biblioteca Bookster.
- Acces la platforma 7card pentru activități fizice și de relaxare.
- Traininguri plătite de specialitate și dezvoltare continuă.
- Concursuri interne cu premii financiare și non-financiare.
- Posibilități reale de creștere profesională în cadrul companiei.
Hipo.ro