Front desk officer/ Recepționer
Kineto Consult
- București
- Permanent
- Full-time
- Persoană organizată, atentă la detalii și orientată spre client;
- Prezență plăcută, punctualitate și diplomatie;
- Studii medii/superioare finalizate cu diploma de bacalaureat/ licenta;
- Experienta anterioara pe acelasi rol reprezinta un avantaj dar nu este obligatorie;
- Cunostinte operare MS Office, Easy Medical, Biz Medica reprezinta un avantaj;
- Abilitati de comunicare, lucru in echipa si relationare cu pacientii;Responsabilitati- Intampina pacientii care sosesc in clinica si ii indruma;
- Preia apelurile telefonice/ mail-urile in mod eficient si profesional;
- Programeaza sau reprogrameaza pacientii la medic sau la tratament;
- Încasarea contravalorii serviciilor efectuate și eliberarea de bonuri fiscale/ facturi;
- Inregistreaza si prelucreaza date in sistemele cu care lucreaza clinica
-Respecta cadrul procedural necesar desfășurării activității ariei coordonate în mod eficientAlte informatiiCe oferim:
- Contract de muncă pe durată nedeterminată
- Bonuri de masă
- Posibilități de dezvoltare profesională (cursuri, formări, specializări)
- Program în ture
- Mediu de lucru prietenos și modernBeneficii
- Tichete de masa
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Hipo.ro