Operations Specialist
REO Medical
- București
- 6.000 Lei pe lună
- Permanent
- Full-time
- Nivel de experiență middle level (2-5 ani) în pozitii similare, inclusiv roluri din domenii precum contabilitate, financiar, project management;
- Care să aibă capacitatea logică de a înțelege un proces/procedura;
- Cu așteptări înalte, atentă la respectarea standardelor de calitate și deschisă la feedback;
- Creativă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilități de comunicare;
- Să fii utilizat sau să fii intrat in contact cu un program de contabilitate, ideal Saga;
- Să utilizeze la un nivel mediu Microsoft PowerPoint, Word, Excel. Cunoașterea unui tool de tip CRM constituie un plus;
- Să cunoască limba engleză la nivel mediu-avansat. Cunoașterea limbii franceze este un plus;
- Cu atitudine colegială si cu spirit de echipă: empatică, dornică să asculte și să împărtășească experiențe profesionale și să respecte regulile și procedurile.Responsabilitati1. Analiză operațională și costuri
o Colectare, prelucare, după caz, și raportare a datelor tehnice (nr. zile, defecte, costuri), urmărire finalizare proces.
o Raportare financiară lunară/ periodică automatizat prin NextUp (facturat, încasat, split public/privat).
o Monitorizarea activității comerciale (taskuri realizate vs. planificate în mCRM).
2. Gestionare comenzi piese de schimb
o Identificarea pieselor necesare pentru înlocuire sau completare stoc (in relaționare cu departamentul tehnic)
o Plasarea și urmărirea comenzilor în sistemul NextUp.
o Supravegherea întregului flux de procesare a comenzilor.
3. Organizarea documentară
o Actualizarea, traducerea și arhivarea documentației tehnice.
o Alte activităti legate de organizarea documentară
- Suport și administrare tool-uri interne
o Monitorizarea funcționării corecte a platformelor miniCRM, NextUP, Harp. Se va analiza necesitatea participărilor la cursuri de formare.
o Preluare și soluționare solicitări interne privind tool-urile.
o Implementarea și urmărirea automatizărilor interne.
4. Contracte și relații comerciale
o Gestionarea contractelor de service: expirări, facturare, notificări.
o Organizarea digitală a contractelor în derulare.
o Colaborare cu echipa de vânzări și tehnică pentru actualizări contractuale.
5. Urmărirea si documentarea problemelor tehnice
o Creare și actualizare carduri miniCRM pentru fiecare problemă apărută.
o Colaborare cu furnizorii și echipa tehnică internă pentru rezolvări rapide.
Hipo.ro