
Road Freight Operations Specialist - Domestic
- București
- Permanent
- Full-time
- Prospectarea pietei in vederea identificarii celei mai bune solutii operationale din punct de vedere al costului si calitatii serviciului.
- Se asigura ca datele introduse in sistemul de gestiune al transportului sunt corecte (adrese, date contact, dimensiuni exacte si greutati, denumiri de firme si localitati).
- Se asigura ca transportul este efectuat doar dupa ce expeditorul trimite o comanda de transport (cu toate datele necesare) catre caraus.
- Verificarea ca datele si parametrii agreati in comanda de transport lansata anterior sa coincide cu documentele sosite de la transportatori.
- Identificarea si contactarea potentialilor clienti, negociind (sub indrumarea Managerului direct) contractele de transport.
- Mentinerea unei legaturi active cu clientii din portofoliu, informandu-i in legatura cu stadiul/derularea transporturilor.
- Mentinerea in permanenta a bunelor relatii de colaborare cu clientii companiei/partenerii de transport.
- Preluarea, monitorizarea si finalizeaza comenzilor de transport.
- Contactarea partenerilor de transport / accesarea burselor de transport si negocierea celor mai avantajoase solutii de transport (rute, mijloace de transport, planul de incarcare a marfurilor, preturile, etc.).
- Urmarirea modului de executare a transportului si al seviciilor conexe contractate de companie, verificand documentele de transport.
- Intocmirea rapoartelor periodice de activitate.
- Studii superioare finalizate in Transporturi/Logistica sau un domeniu similar.
- Cunostinte solide despre industria de transport (notiuni de cost/km; tipuri de palet; notiuni clare despre greutatea fizica si cea taxabila; notiuni clare despre fluctuatiile de tarife si motivele acestor fluctuatii) si mijloacele de transport utilizate (tipuri de camioane), precum si despre geografia Europei.
- Cunosterea limbii engleze la nivel mediu-avansat.
- Abilitati excelente de operare a pachetului MS office.
- Abilitati bune interpersonale de comunicare verbala si scrisa.
- Un spirit de echipa bine dezvoltat si o atitudine orientata catre rezolvarea eficienta a problemelor.
- O excelenta abilitate de organizare si planificare a activitatilor, demonstrand flexibilitate in fata situatiilor neprevazute si dedicarea catre respectarea termenelor limita.
- Orientarea catre client si catre imbuntatirea continua a performantei cu scopul de a oferi servicii ce depasesc asteptarile.
PENTRU A SCHIMBA CE ESTE POSIBIL PENTRU TOATĂ LUMEA.