GSD RO Customer Care Agent with German - KSC Endkunden

Allianz

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 1 zi
IMPORTANT: Please ensure that relevant AI-related skills are included in appropriate external job postings and coordinate this in advance with your hiring manager. Be aware that the percentage of externally posted jobs featuring AI skills is monitored (KPI “Job Posting AI-Readiness”) and is included in regular OE reports as part of Allianz’s workforce transformation. If you have any questions, please contact your Head of Recruiting/Talent Acquisition.AI-related skills/terms relevant for all roles (examples):
  • (Generative) Artificial Intelligence or GenAI or AI
  • Data Analysis
  • (Microsoft) Copilot
  • ChatGPT
AI-related skills/terms relevant for all Data/Tech roles (examples):
  • Python
  • TensorFlow
  • PyTorch
  • Language modeling
  • Natural Language Processing (NLP)
  • Machine Learning
[please translate into your local language]80994 | Customer Services & Claims | Professional | Non-Executive | Allianz Partners | Full-Time | Permanentxxx

Allianz

Job-uri similare

  • Agent Customer Care

    HRoad

    • București
    Agent Customer Care - Ture de Noapte Suntem în căutarea unui 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝗖𝘂𝘀𝘁𝗼𝗺𝗲𝗿 𝗖𝗮𝗿𝗲 pentru un Call Center de asigurări de sănătate și de viață, dornic să se alăture…
    • Acum 2 luni
  • Customer Care Agent

    NeaKaisa

    • București
    Customer Care Agent - la sediul din Bucuresti Despre noi Momentan, lucrăm toți de la birourile situate în apropierea stației de metrou Gara de Nord. Împreună, contribuim la a…
    • Acum 2 luni
  • Customer care

    Purple Flowers

    • București
    Suntem în căutarea unui om fain, muncitor, organizat și cu simțul umorului bine dezvoltat (nu putea lipsi cerința asta), care să se ocupe de procesarea comenzilor, atribuirea acest…
    • Acum 2 luni