
Junior - Specialist Suport Clienti
- București
- Permanent
- Full-time
- Studii medii sau superioare finalizate
- Abilitati excelente de comunicare, orientare catre client si atentie la detalii
- Atitudine pozitiva, organizare, automotivare si capacitatea de a lucra eficient sub presiune
- Cunostinte de operare PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Cunostinte de operare SAP - constituie un avantaj
- Limba engleza - nivel conversational
- Cunostintele tehnice constituie un avantaj
- Introducerea si gestionarea solicitarilor de service in sistemul intern
- Lansarea si urmarirea comenzilor de piese de schimb in SAP
- Procesarea retururilor si actualizarea statusului acestora Informarea clientilor in legatura cu programarile service si statusul solicitarilor
- Suport pre-comanda: oferirea de informatii legate de coduri piese, preturi etc.
- Crearea si administrarea conturilor de client B2B in SAP Suport post-comanda: trimiterea facturilor, actualizari privind livrarile
- Colaborare constanta cu echipa tehnica, partenerii externi si departamentele interne